sobota, 20 lutego 2016

Witajcie w Kocim Gaju

Witam Czytelnicy i Czytelniczki,
 Nazywam się Ti i od jakichś 5 minut jestem założycielką nowego bloga dla każdego czytającego książki. Sama uwielbiam to robić, a skoro jest to moja pasja postanowiłam się z Wami tym podzielić. Oczywiście moje recenzje nie będą niczym z górnej półki bo, znawczynią nie jestem, natomiast lubię pisać i staram się pogłębiać swoje umiejętności w tym zakresie. Prócz recenzji książek i innych dzieł literackich będę na blogu zamieszczała swoje przemyślenia dotyczące najróżniejszych spraw. Dlaczego, z jakiej przyczyny i w jaki sposób? O tym dowiecie się w kolejnych wypocinach miłośniczki Kotów.

3 komentarze:

  1. Świetny post. kamilkopec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To fajnie, że założyłaś bloga i wiesz dlaczego - bo chcesz robić to co lubisz najbardziej. Ja sama zresztą zrobiłam tak samo jak ty :D
    Pozdrawiam,
    Book Princess

    OdpowiedzUsuń
  3. Wytrwałości w prowadzeniu bloga! Oby tak dalej,pozdrawiam Caroline z www.tajemnica-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń